Új Jelszó

Hírlevél

Könyv Kategóriák

Kövess minket!

Facebook

 

Könyv Részletek



Bauer András - Berács József - Kenesei Zsófia: Marketing alapismeretek

-15%
Bauer András - Berács József - Kenesei Zsófia: Marketing alapismeretek
4 950 Ft
Akció: 4 208 Ft4208

A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett "tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint- olyan alkalmazott közgazdasági a vállalatgazdasági diszciplina, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal „beleszólásuk”, véleményük súly növekszik.
A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait. E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd.

  • Várható szállítási idő
    1-3 munkanap
    Nyelv
    magyar
    ISBN
    9789630595025
    Kiadó
    Akadémiai Kiadó
    Kiadás éve
    2014
    Oldalszám
    454
    Kötésmód
    puha kötés
    Tömeg
    660 g/db
Webáruház készítés