A vásárlók értékelése alapján 2023-ban 9. alkalommal lettünk Magyarország legjobb internetes könyváruháza.

Ország Boltja 2023 Minőségi díj Szórakozás és kikapcsolódás kategória I. Helyezett

A szokás hatalma - miért tesszük azt, amit teszünk, és hogyan változtassunk rajta?

Szerző Charles Duhigg
A szokás hatalma - miért tesszük azt, amit teszünk, és hogyan változtassunk rajta?

A szokás hatalma - miért tesszük azt, amit teszünk, és hogyan változtassunk rajta?

Szerző Charles Duhigg
Kötésmód:
puha kötés
Kiadás éve:
2020
ISBN:
9786155835094
Kiadó:
Casparus Kiadó
Nyelv:
magyar
Oldalszám:
300
Tömeg
462 g/db

Nap mint nap meghozott döntéseink többségükben megfontolt választásnak tűnnek, pedig egyáltalán nem azok – csupán szokások. És bár az egyes szokások önmagukban viszonylag jelentéktelenek, idővel óriási hatást gyakorolnak az egészségünkre, a termelékeny­ségünkre, a pénzügyi biztonságunkra és a boldogságunkra.

Évszázadok óta próbálják megfejteni, miért alakulnak ki a szokásaink, de a neurológusok, pszichológusok, szociológusok és piackutatók csak az elmúlt két évtizedben kezdték megérteni a szokások működését – és ami ennél is fontosabb, azt, hogy miként változnak a szokásaink.

A szokás hatalma című könyvében Charles Duhigg, a New York Times díjnyertes újságírója, izgalmas tudományos felfedezésekről mesél nekünk, amelyek magyarázatot adnak arra, miért léteznek a szokásaink, és megmutatja, hogyan változtathatunk rajtuk, hogy átalakítsuk üzleti vállalkozásainkat, közösségeinket – és az egész életünket.

A Tartalomból:

Előhang: A szokások átalakítása, mint terápia
Első rész: Az egyének szokásai
1. A szokáshurok
Hogyan működnek a szokások?
2. A sóvárgó agy
Hogyan alakítsunk ki új szokásokat?
3. A szokások megváltoztatásának aranyszabálya
Mitől következik be a változás?
Második rész: A sikeres szervezetek szokásai
4. Kulcsszokások, avagy Paul O’Neill balladája
Milyen szokások a legfontosabbak?
5. A Starbucks és a siker, mint szokás
Amikor az akaraterő automatikussá válik
6. A válság hatalma
Hogyan alakítanak ki szokásokat a vezetők tervekre és a véletlenre alapozva?
7. Honnan tudja a Target, mit akarunk, mielőtt mi tudnánk?
Amikor a vállalatok megjósolják (és diktálják) a szokásokat
Harmadik rész: A közösségek szokásai
8. A Saddleback-egyház és a montgomeryi buszbojkott
Hogyan alakulnak ki a mozgalmak?
9. A szabad akarat neurológiája
Felelősek vagyunk a szokásainkért?

Charles Duhigg a New York Times oknyomozó riportere, a National Academy of Sciences Reporting Award, a National Journalism Award és a George Polk Award-díjak tulajdonosa, akit 2009-ben Pulitzer-díjra is jelöltek. Gondolatai gyakran szerepelnek a This American Life, az NPR, a PBS NewsHour és a Frontline műsoraiban. A Harvard Business Schoolon és a Yale-en végzett; jelenleg Brooklynban él feleségével és két gyermekével.

25%
3 900 Ft
2 925 Ft
Kezdete: 2024.02.25   Visszavonásig érvényes!
Elfogyott, jelenleg nem rendelhető!
Összehasonlítás
Könyvespolcra teszem.
Ajánlom
Nyomtat
Várható szállítási idő: 2-4 munkanap

Adatok

Szerző:
Charles Duhigg
Várható szállítási idő:
2-4 munkanap

Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

AZ ÖN ÁLTAL MEGTEKINTETT KÖNYVEK