Új Jelszó

Hírlevél

Könyv Kategóriák

Kövess minket!

Facebook

 

Könyv Részletek



Ercsey Ida: A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban

-21%
Ercsey Ida: A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban
2 400 Ft
Akció: 1 896 Ft1896
Virtuális számla jóváírás: 24 Ft

A monográfia célja a szolgáltatásgarancia szerepének elemzése a közüzemi szektorban, annak bemutatása, hogy milyen előnyei lehetnek a postai szolgáltatásgaranciáknak marketingvezérelt megközelítésben.
A szolgáltatásgarancia vizsgálata során a szerző bemutatja mind a szolgáltatás igénybevétel előtti, mind a szolgáltatás igénybevétele utáni fogyasztói értékelés elméleti összefüggéseit és újszerű kutatási eredményeit. A monográfia célja az, hogy a szolgáltatásgarancia és a fogyasztói elégedettség elméletének bemutatásával, valamint a gyakorlat legfontosabb problémáinak tárgyalásával hasznos ismereteket nyújtson mind a közüzemi szektorban, a postai iparágban dolgozó gyakorlati szakembereknek, mind a felsőoktatási intézményekben tanuló mester szakos és posztgraduális hallgatóknak.

  • Várható szállítási idő
    1-3 munkanap
    Nyelv
    magyar; angol
    ISBN
    9786155457111
    Kiadó
    IDResearch Kutatási és Képzési Kft.; Publikon Kiadó
    Kiadás éve
    2014
    Oldalszám
    146
    Kötésmód
    puha kötés
    Tömeg
    500 g/db
Webáruház készítés