Új Jelszó

Hírlevél

Könyv Kategóriák

Kövess minket!

Facebook

 

Könyv Részletek



Fojtik János - Veres Zoltán: A nagy túlélő - Időutazás a marketingben

-15%
Fojtik János - Veres Zoltán: A nagy túlélő - Időutazás a marketingben
6 250 Ft
Akció: 5 313 Ft5313

A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével. -(Hoffmann Márta és Kozák Ákos). A kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével. -(Fojtik János és Veres Zoltán)

  • Várható szállítási idő
    1-3 munkanap
    Nyelv
    magyar
    ISBN
    9789630592505
    Kiadó
    Akadémiai Kiadó
    Kiadás éve
    2012
    Oldalszám
    404
    Kötésmód
    ragasztott kartonált
    Tömeg
    500 g/db
Webáruház készítés