Új Jelszó

Hírlevél

Könyv Kategóriák

Kövess minket!

Facebook

 

Könyv Részletek



Gyulavári Tamás - Mitev Ariel - Neulinger Ágnes - Neumann-Bódi Edit - Simon Judit - Szűcs Krisztián: A marketingkutatás alapjai

-15%
Gyulavári Tamás - Mitev Ariel - Neulinger Ágnes - Neumann-Bódi Edit - Simon Judit - Szűcs Krisztián: A marketingkutatás alapjai
4 500 Ft
Akció: 3 825 Ft3825

"A marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja a kutatás. Ezt a szemléletet valamennyi marketinggel - piaccal, fogyasztóval, márkával - foglalkozó szakembernek el kell sajátítania, ahogyan fontos tisztában lennie módszertanának alapjaival is. Az általam nagyra becsült szerzői csapat alapos szakmaisággal, lényegre törő és olvasmányos stílusban mutatja be a kutatás szerepét a marketingben, veszi sorra módszereit, és ad elgondolkodtató, követésre ösztönző gyakorlati példákat. E remek könyvet - tananyagként és szakirodalomként - szívből ajánlom minden leendő és gyakorló szakembernek, aki kutatóként, megrendelőként vagy az eredmények felhasználójaként kapcsolatba kerül a kutatással." (Jakab Áron, a Piackutatók Magyarországi Szövetségének elnöke)
"Jóleső érzéssel ajánlom ezt a könyvet a jövő szakembereinek. A marketingkutatás alapjai című tankönyv hozzájárul a hazai közgazdászok képzésének magas színvonalához. Ez számunkra azért is fontos, mert a Nielsen, ahogy a világ több mint száz országában, úgy Magyarországon is tervszerűen keresi és fejleszti a tehetséges, rátermett fiatalokat, a piackutatók utánpótlását. Biztos vagyok benne, hogy felkészültségüket, pozitív hozzáállásukat ez a tankönyv is erősíti." (Szalókyné Tóth Judit, ügyvezető igazgató, Nielsen Magyarország)

  • Várható szállítási idő
    1-3 munkanap
    Nyelv
    magyar
    ISBN
    9789630595285
    Kiadó
    Akadémiai Kiadó
    Kiadás éve
    2015
    Oldalszám
    346
    Kötésmód
    ragasztott kartonált
    Tömeg
    500 g/db
Webáruház készítés