Új Jelszó

Hírlevél

Könyv Kategóriák

Kövess minket!

Facebook

 

Könyv Részletek



Horváth Dóra - Bauer András: Marketingkommunikáció - Stratégia, új média, fogyasztói részvétel

-15%
Horváth Dóra - Bauer András: Marketingkommunikáció - Stratégia, új média, fogyasztói részvétel
5 250 Ft
Akció: 4 463 Ft4463

"(...) A klasszikus marketingkommunikáció területén alkalmazott eszközök -a technológia és az érintett közönségek hozzáállása alapján- ma szorosan kapcsolódnak egymáshoz, átfedik egymást, nem tisztán és elkülönülten jelennek meg. A vállalati kommunikáció minden egyes megnyilvánulása egyre kevésbé kontrollálható. Könyvünk célja, hogy bemutassa a ma vállalati, üzleti, főként piaci célú kommunikáció alapvető fogalmait, tervezési elveit, alanyait és egységeit, eszközeit és új tendenciáit, kapcsolódva a klasszikus marketingkommunikációs megközelítéshez, ugyanakkor kiegészítve a ma már megkerülhetetlen olyan új tendenciákkal,, mint a digitalizáció, a vállalati kontroll hiánya és a részvétel jelensége.
A könyv tartalmazza a klasszikus marketingkommunikációs mix eszköztárát, de ezen túl bemutatja az olyan új területeket, mint az önálló életre kelő kommunikációs üzenet, a "buzz vagy digitális szóbeszéd fogalmát", az önkéntesen alkotott kommunikációs üzeneteket, csatornákat, a régi és új kommunikációs megoldásokat összekötő digitalizált kommunikációt és médiát, a hatékony személyközi kommunikáció eszközeit. (...)" (részlet a Bevezetésből)

  • Várható szállítási idő
    1-3 munkanap
    Nyelv
    magyar
    ISBN
    9789630593427
    Kiadó
    Akadémiai Kiadó
    Kiadás éve
    2013
    Oldalszám
    440
    Kötésmód
    puha kötés
    Tömeg
    650 g/db
Webáruház készítés