Új Jelszó

Hírlevél

Könyv Kategóriák

Kövess minket!

Facebook

 

Könyv Részletek



Roger Dooley: Az agyukra megyünk! - Brainfluence - 100 neuromarketing tipp a vásárlók meggyőzésére

-21%
Roger Dooley: Az agyukra megyünk! - Brainfluence - 100 neuromarketing tipp a vásárlók meggyőzésére
3 990 Ft
Akció: 3 152 Ft3152
Virtuális számla jóváírás: 40 Ft

Az agykutatók szerint a gondolatok és az érzelmek 95 százaléka azelőtt születik meg, mielőtt tudatosulna. Az értékesítők mégsem akarnak tudomást venni a tudatalatti folyamatok fontosságáról, ehelyett az agy maradék 5 százalékát bombázzák reklámjaikkal és hagyományos ajánlataikkal.

AZ AGYUKRA MEGYÜNK! könyv az agy befolyásolásának, a közvetlen tudatra-hatásnak azokat az izgalmas titkait osztja meg az olvasóval, amelyeket a neurológusok és a viselkedéskutatók a közelmúltban feltártak.

A könyv száz kísérleti eredményre épülő gazdag ötlettár, amely a neuromarketing felfedezéseiből nyert tapasztatokat fordítja le jól használható tanácsokra az értékesítés és a reklám területén dolgozó szakemberek számára.

A szerző, miközben támaszkodik a bonyolult agyfiziológiai eredményekre, rendkívül közérthetően és gyakorlatiasan ülteti át ezeket az eredményeket a mindennapi marketing világába.

AZ AGYUKRA MEGYÜNK! cím találó magyar megfelelője az eredeti Brainfluence könyvcímnek. Mindkét játékos szóösszetétel arra utal, hogy a hatékony rábeszélést legjobb közvetlenül az agyhoz címezni. A marketinges befolyásolás jelentős része a tudattalan szintjén zajlik, hatékonysága is csak úgy növelhető, ha alkalmazkodunk az emberi agy működésének speciális szabályaihoz és igényeihez.

  • Várható szállítási idő
    1-3 munkanap
    Nyelv
    magyar
    ISBN
    9789638989604
    Kiadó
    Invicta Books
    Kiadás éve
    2015
    Oldalszám
    288
    Kötésmód
    kemény kötés
    Tömeg
    500 g/db
Webáruház készítés