Új Jelszó

Hírlevél

Könyv Kategóriák

Kövess minket!

Facebook

 

Könyv Részletek



Agrármarketing

-21%
Agrármarketing
4 500 Ft
Akció: 3 555 Ft3555
Virtuális számla jóváírás: 45 Ft

A mai tapasztalat azt mutatja, hogy a kizárólagos fogyasztó- vagy versenytárs-orientáció nem elegendő feltétele a sikeres piaci szereplésnek. A fő cél a külső környezetnek, a fogyasztói és a vevői igényeknek, a versenytársak magatartásának, a makro- és mikrokörnyezet változásának és a vállalat lehetőségeinek (erőforrásainak, erős és gyenge pontjainak) összevetése, összehangolása - amit az agrár- és élelmiszeripari vállalkozásoknak is szem előtt kell tartaniuk a siker érdekében.
Ehhez nyújt segítséget a kötet, amely a marketing korszerű ismereteit agrár- és élelmiszer-ipari termékekhez kapcsolódó adatgyűjtéseken, példákon, elemzéseken keresztül tárgyalja.

  • Várható szállítási idő
    1-3 munkanap
    Nyelv
    magyar
    ISBN
    9789639935495
    Kiadó
    Szaktudás Kiadó Ház
    Kiadás éve
    2010
    Oldalszám
    132
    Tömeg
    500 g/db
Webáruház készítés