A vásárlók értékelése alapján 2016-ban Magyarosrszág legjobb internetes áruháza, az Ország Boltja lettünk.

Új Könyvek

Felhasználók, nem vevők - Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Szerző Aaron Shapiro
 Felhasználók, nem vevők - Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Felhasználók, nem vevők - Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Szerző Aaron Shapiro
Kötésmód:
puha kötés
Kiadás éve:
2012
ISBN:
9789633040867
Kiadó:
HVG Könyvek
Nyelv:
magyar
Oldalszám:
328
Tömeg
500 g/db

Ha még mindig úgy gondoljuk, "a vevő a király'", valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók, akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel.
Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során behatóan tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.
A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásunkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük.

26%
3 900 Ft
2 877 Ft
Kezdete: 2019.12.25   Visszavonásig érvényes!
Összehasonlítás
Könyvespolcra teszem.
Ajánlom
Nyomtat
Várható szállítási idő: 1-3 munkanap

Adatok

Szerző:
Aaron Shapiro
Várható szállítási idő:
1-3 munkanap

Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

AZ ÖN ÁLTAL MEGTEKINTETT KÖNYVEK