A vásárlók értékelése alapján 2016-ban Magyarosrszág legjobb internetes áruháza, az Ország Boltja lettünk.

Új Könyvek

Howard Gossage (B)

Alcím A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története
Szerző Steve Harrison
Howard Gossage (B)

Howard Gossage (B)

Alcím A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története
Szerző Steve Harrison
Kötésmód:
kemény kötés
Kiadás éve:
2021
ISBN:
9789631267785
Kiadó:
Firehouse Reklámügynökség Kft.
Nyelv:
magyar
Oldalszám:
194
Tömeg
414 g/db

Howard "Luck" Gossage (1917-1969) a világ legeredetibb, legforradalmibb gondolkodású kommunikátora, aki alapjaiban reformálta meg a reklámvilágot. Interaktivitás? PR-t generáló kampányesemények? Közösségi média? Ezeket mind ő alkalmazta elsőként, még az 50-es, 60-as években. Ugyanakkor megmentette a Grand Canyont, beindította a zöldmozgalmakat, segített kivívni egy karib-tengeri kis sziget függetlenségét, és világhíressé tette a kanadai filozófus-médiateoretikust, Marshall McLuhant, akit a Wired magazin mint "védőszentjét" tiszteli. Intelligenciája, humora, hercegi nagyvonalúsága megnyerte számára Tom Wolfe, John Steinbeck barátságát; ismerte és inspirálta a 60-as évek ellenkultúrájának számos meghatározó alakját.  A Howard Gossage életét és korát bemutató monográfia Steve Harrison brit reklámszakember elszánt és kitartó munkáját dicséri. Harrison könyve izgalmas és szórakoztató módon mesél Gossage reklámjairól, gondolatairól, filozófiájáról; bemutatja sajátos "reklámplatform" technikáját, az interaktivitást kiaknázó módszereit, a zöldmozgalmat elindításában játszott szerepvállalását - miközben az 1960-as évek Amerikájának szellemi és kulturális mozgalmait, meghatározó társadalmi jelenségeit is megismerteti olvasóival. A könyv különlegessége, hogy előszavát a nemzetközi reklámszakma egyik legnagyobb élő legendája, Jeff Goodby, a Goodby, Silverstein & Partners reklámügynökség egyik alapítója, kreatívigazgatója  írta, mégpedig kifeje-zetten a magyar kiadás elé. Továbbá számos neves és elismert reklámszakember (Tim Lindsay, D&AD CEO-ja; Patrick Collister, a Google kreatívigazgatója, a Directory szerkesztője; Luke Sullivan, a Hogyan fürdessünk malacot? című könyv szerzője; Bruce Bendinger, a The Book of Gossage szerkesztője) fejezte ki elismerését a könyv magyar nyelvű megjelenése kapcsán.

24%
3 900 Ft
2 964 Ft
Kezdete: 2021.06.11   Visszavonásig érvényes!
Összehasonlítás
Könyvespolcra teszem.
Ajánlom
Nyomtat
Várható szállítási idő: 2-3 munkanap

Adatok

Szerző:
Steve Harrison
Alcím:
A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története
Várható szállítási idő:
2-3 munkanap

Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

AZ ÖN ÁLTAL MEGTEKINTETT KÖNYVEK