Miért van az, hogy egyesek sikeresek, míg mások egyáltalán nem?
Miért lehet két ugyanolyan webshopnak akár 35 milliós bevételi különbsége?
Hogyan tudod elérni, hogy a képeid lájkok százait zsebeljék be?
Hogyan tud az egyik szöveg könnyeket csalni a szemekbe, míg a másikat egy pillanat alatt továbbgörgetik?
Miért kattintanak háromszor többen egy hirdetésre, miközben az ár és a termék ugyanaz?
Hogyan tudod megtalálni a legjobb célközönséget, akik azonnal megvásárolják a terméked?
A könyvben ezeket a kérdéseket válaszoljuk meg Neked, az elmúlt 3 év szigorúan gyakorlati tapasztalatai alapján.
A könyv írása során egy célunk volt: létrehozni egy olyan könnyen érthető, a gyakorlatban is használható, szórakoztató és valós tapasztalatokon alapuló könyvet, amit élmény olvasni.
Szakítottunk a szakzsargonokkal, száműztük a nehezen érthető szakmaiságot és a lehető leglazábban próbáltunk tálalni minden fontos információt a sikeredhez.
Tarts velünk, tanulj, alkalmazz, légy sikeres, és majd küldj egy képet a Maldív-szigetekről!
"Türelmetlen vagyok a social media eredményeimmel kapcsolatban, ezért kísérletezés helyett, amikor el akartam indulni az Instagramon, inkább kikértem Laci szakértelmét. A gyors felfutásomat ugyanazoknak a gyakorlatias és hatásos tanácsoknak köszönhetem, amiket ebben a könyvben is találni fogsz. A kérdésem hozzád: Te is türelmetlen vagy-- vagy inkább itt hagyod ezt a könyvet, és kísérletezel még egy kicsit?" Wolf Gábor, Marketing Commando