A vásárlók értékelése alapján 2024-ben 10. alkalommal lettünk Magyarország legjobb internetes könyváruháza.

Ország Boltja 2024 Minőségi díj Szórakozás és kikapcsolódás kategória I. Helyezett

ROI a közösségi médiában - Hogyan növelhető a marketingbefektetés megtérülése?

Szerző Guy R. Powell - Steven Groves - Jerry Dimos
ROI a közösségi médiában - Hogyan növelhető a marketingbefektetés megtérülése?

ROI a közösségi médiában - Hogyan növelhető a marketingbefektetés megtérülése?

Szerző Guy R. Powell - Steven Groves - Jerry Dimos
Kötésmód:
puha kötés
Megjelenés:
2012
ISBN:
9789633040973
Kiadó:
HVG Könyvek
Nyelv:
magyar
Oldalszám:
368
Tömeg
390 g/db

Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát?

A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók.
A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer. Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatja azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni.

Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!

28%
3 900 Ft
2 808 Ft
Kezdete: 2025.03.05   Visszavonásig érvényes!
Elfogyott, jelenleg nem rendelhető!
Összehasonlítás
Könyvespolcra teszem.
Ajánlom
Nyomtat
Várható szállítási idő: 2-4 munkanap

Adatok

Szerző:
Guy R. Powell - Steven Groves - Jerry Dimos
Várható szállítási idő:
2-4 munkanap

AZ ÖN ÁLTAL MEGTEKINTETT KÖNYVEK

98.97%
a vásárlók közül ajánlaná ismerősének ezt a boltot.
Elégedettség a bolttal:
Szállítási idő:
A bolt áttekinthetősége:
Ügyfélszolgálat/kommunikáció:
A(z) Új Könyvek elnyerte az Árukereső Megbízható Bolt minősítését a vásárlók valós visszajelzései alapján.